Організація харчування 2025-2026 н.р.

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДА

ІВАНКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ВЕСЕЛКА»

БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Код ЄДРПОУ 38899014

НАКАЗ

 

 

27.08.2025                                                Іванків                                        № 79-а/г

 

 

Про порядок організації харчування дітей у закладі у 2025-2026 навчальному році

 

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України і Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» (Із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Міністерства охорони здоров’я №202165 (0440-13) від 26.02.2013), рішень виконавчого комітету Бориспільської міської ради від 07.04.2025 №288 «Про встановлення вартості харчування дітей у закладах  дошкільної освіти Бориспільської міської територіальної громади» ,від 07.04.2025 №289 «Про встановлення вартості харчування учнів у  закладах загальної середньої освіти Бориспільської міської територіальної громади».

НАКАЗУЮ:

 

1.     Організувати харчування дітей у закладі освіти у 2025-2026 навчальному році та забезпечити:

1.1.                  З 01.09.2025 харчування дітей у закладі  відповідно до примірних чотиритижневих сезонних меню, погоджених з територіальним органом Держпродспоживслужби.

1.2.                  Створити умови для забезпечення харчування дітей з особливими дієтичними потребами, за наявності медичної довідки, виданої лікарем загальної практики – сімейним лікарем чи лікарем-педіатром, де зазначено особливі потреби дитини із встановленим діагнозом.

1.3.                  Вести документацію з  питань організації харчування дітей у закладі.

1.4.                  Оформити технологічну документацію на страви та вироби (картотеку страв) відповідно до вимог порядку організації харчування у закладі затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305

1.5.                  До 01.09.2025 включення до бракеражної комісії закладів освіти членів батьківської громадськості з метою здійснення контролю за якістю харчування дітей.

1.6.                  Питний режим здобувачів освіти.

1.7.                  Забезпечити споживання дітьми квашених овочів осінньо-зимовий та весняний період.

1.8.                  Не допустити замовлення та реалізацію у закладі продуктів зазначених у п.47 Порядку, затвердженому Постановою №305 та салатів із використанням заправки, що містить оцет спиртовий 9%.

1.9.                  Кількаденний запас продуктів тривалого зберігання (свіжі фрукти; сушені фрукти, ягоди, хлібці, борошняні кулінарні вироби, печиво з вмістом цукрів не більше 5 грамів на 100 грамів печива, пастеризовані соки, пастеризоване молоко, батончики: білкові, злакові, фруктові, чай) для харчування дітей у разі неможливості приготування страв під час повітряної тривоги.

1.10.              Особистий контроль за своєчасним надходження батьківської плати за харчування дітей у закладах освіти, що вноситься щомісяця, не пізніше 10 числа поточного місяця.

1.11.              Просвітницько-роз’яснювальну роботу серед дітей та батьків з питань раціонального харчування, профілактики кишково-шлункових інфекцій, дотримання правил особистої гігієни.

1.12.              Розмістити на сайті закладу чотиритижневого  сезонного меню, погодженого із територіальним органом Держпродспоживслужби та щоденне інформування батьків про денне меню.

1.13.              На харчоблоках:

1.13.1.        Відключення ліній електро-, (газопостачання) піля оголошення повітряної тривоги і здійснення заходів щодо попередження поширення пожежі.

1.13.2.        Евакуацію працівників харчблоку до укриття після оголошення повітряної тривоги.

1.13.3.         Щоденний особистий контроль за організацією харчування та якістю приготування страв.

1.13.4.        Контроль за прийомом та зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини.

1.13.5.        Прийом продуктів харчування до закладу лише за наявності супровідних документів (маркування та товаро-транспортних накладних).

1.13.6.        Приготування  готових страв з дотримання процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точка (НАССР).

1.13.7.        Бесперебійну достатню кількість проточної холодної та гарячої води.

1.13.8.        Робочий стан каналізаційної та венталяційної систем.

1.13.9.        Ефективну роботу та достатню кількість технологічного та холодильного обладнання.

1.13.10.    Достатню кількість столового та кухонного посуду, розробного інвентарю та обладнання.

1.13.11.    Достатню кількість миючих та дезінфекційних засобів, спецодягу для працівників.

1.13.12.    Достатню кількість оцту та харчової соди для приготування розчинів для обробки поверхонь та яєць.

1.13.13.    Своєчасне проведення дезінфекційних дезінсекційних дератизаційних, інших необхідних санітарних і протиепідемічних заходів.

1.13.14.    Дотримання вимог санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму.

1.13.15.    Постійне своєчасне заповнення журналів бракеражу сирих продуктів та готової продукції.

1.13.16.    Щоденну відповідність меню-розкладу примірному чотиритижневому сезонному меню та картотеці страв.

1.13.17.    Щоденний вихід готових страв відповідно до меню-розкладу та картотеки страв.

1.13.18.    Щоденну закладку продуктів для приготування страв згідно з меню-розкладом.

1.13.19.    Розрахунок, облік та аналіз харчування в закладах освіти за електронною програмою.

1.13.20.    Щоденне оформлення меню-розкладку згідно з нормативними вимогами.

1.13.21.    Виконання натуральних норм харчування в межах кошторисних призначень.

1.13.22.    Своєчасне проходження працівниками харчоблоків профілактичних медичних оглядів.

1.13.23.    Створення необхідних умов для дотримання дітьми та працівниками правил особистої гігієни.

 

2.    Директорам закладів дошкільної освіти організувати у закладах дошкільної освіти:

2.1.                  Безкоштовне харчування для:

 

дітей, позбавлених батьківського піклування;

дітей із особливим освітніми потребами, які виховуються в інклюзивних групах;

дітей-інвалідів;

дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;

дітей з числа внутрішньо переміщених осіб;

дітей, які мають статус, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів;

дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

дітей учасників бойових дій, військовослужбовців, які беруть участь у спротиві агресії російської федерації ,які потрапили в полон або зникли безвісти;

дітей із сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

2.2.                  Харчування інших дітей за кошти батьків, з розрахунку:

Діти до 4 років – 52,14 грн;

Від 4 до 7 років – 66.81 грн;

що становить 60 відсотків від вартості харчування на день.

2.3.                  Харчування вихованців із сімей у яких троє і більше дітей з розрахунку 50 відсотків розміру плати для батьків.

 

3.    Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

 

 

 

Директор                                               Інна ГАНОВСЬКА

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Шановні батьки та відвідувачі! Запрошуємо Вас в чарівний світ дошкільної  освіти! Наш садочок - це територія щасливого дитинства для в...