Звіт директора іванківського ЗДО «Веселка» перед колективом та громадкістю
за
2024-2025 н.р.
На виконання Національної доктрини розвитку освіти та наказу Міністерства освіти і науки України
від 28.01.2005 р. № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних,
загальноосвітніх, та професійно-технічних навчальних закладів», відповідно
Положення про дошкільний навчальний заклад та Примірного положення про порядок
звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних
навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та
громадськістю в червні 2025 року проведено звітування директора Іванківського
ЗДО Гановської Інни Вікторівни
Загальні
відомості про ЗДО
Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян
на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді
та оздоровлення дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного
розвитку. Організація освітнього процесу в умовах воєнного стану відбувається з
урахуванням низки чинників. Головне завдання закладу – зосередитись на
збереженні, зміцненні й відновленні фізичного, психічного і духовного здоров’я
дітей.
Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної
освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей;
формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення
соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; виховання потреби в
самореалізації та самоствердженні. Безпосереднє керівництво дошкільним закладом
здійснює директор, згідно з Статутом.
Дошкільний навчальний заклад розрахований на 124 місць, станом на
01.06.2025 року у зв’язку із військовим станом у закладі відкрито 6 чергових
груп наповнюваністю по 20 чоловік. Також у закладі працює 3 інклюзивні групи.
Зарахування дітей до дошкільного закладу здійснюється на підставі заяв батьків,
медичної довідки про стан здоров’я дитини, ксерокопію свідоцтва про народження
дитини. Навчальний рік у дошкільному закладі починається з 1 вересня та
закінчується 31 травня наступного року. з 1 червня до 31 серпня (оздоровчий
період).
Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану,
який складається на навчальний рік та період оздоровлення. План роботи
схвалюється педагогічною радою закладу.
Організація навчально-виховного процесу здійснюється в україномовному
режимі згідно з Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про
мови», «Про охорону дитинства», Національної доктрини розвитку освіти,
Конвенції «Про права дитини», Положення «Про дошкільний навчальний заклад»,
Базового компоненту дошкільної освіти в Україні(нова редакція), Положення «Про
батьківські комітети(раду) дошкільного навчального закладу» наказ МОН молоді та
спорту №398 від 26.04.11 р., «Положення про методичний кабінет».
Головною метою дошкільного закладу є забезпечення дошкільної освіти дітей,
створення умов для їх психофізичного, розумового, естетичного розвитку,
корекція психофізичного розвитку особливих дітей.
Щотижня директором ведеться прийом громадян з особистих питань діяльності
навчального закладу, розглядаються пропозиції, зауваження, прохання викладені
батьками.
Дошкільний навчальний заклад працює з 7.30 до 18.00. з п’ятиденними робочим
тижнем та 10.5 годинним перебуванням дітей у закладі.
Педагоги дотримуються всіх інструкцій щодо повітряних тривог.
Відповідно до штатного розкладу в ЗДО працює 35 працівників, 17 педагогів
та 18 моп.
Головні завдання на 2024-2025 рр.:
1.Спрямувати діяльність на створення та забезпечення здорового, безпечного,
комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу, підвищення якості
освітньої діяльності закладу.
2.Формувати природничу компетентність, дослідницьку діяльність у дітей.
3.Удосконалювати мовлення дітей та збагачувати емоційно-чуттєвий досвід в
процесі використання літературних та фольклорних творів.
4. Продовжувати роботу з національно-патріотичного виховання дошкільників
засобами української народної гри.
Розподіл навчального навантаження побудований з урахуванням максимально
допустимого навантаження на дітей упродовж тижня. При цьому, освітній процес
базується на поєднанні різних видів занять: фронтальних та групових при умові,
що тривалість занять не повинна перевищувати 15-30 хвилин(відповідно до віку
дітей).
Вжиті дошкільним
навчальним закладом заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-ти річного віку.
Охоплення дітей 5-річного віку дошкільною освітою становить 98%.
Створення умов
та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у
навчальний процес.
Планування роботи в дошкільному закладі здійснюється відповідно до
Інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України. На
основі міністерських рекомендацій та
відповідно до програмових вимог програми розвитку дитини дошкільного віку
«Дитина» і складається річний план роботи нашої закладу. Саме річним планом
регламентувалася організація методичної роботи дошкільного навчального закладу,
заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний
процес, згідно з концептуальними засадами Базового компоненту дошкільної освіти
(нової редакції). Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань
дошкільної освіти в ЗДО функціонує методичний кабінет, який є
науково—методичним осередком для педагогів та батьків. Протягом року кабінет
поповнився наочно-дидактичними посібниками, матеріалами, науковою та
навчально-методичною літературою. Під керівництвом вихователя-методиста Швець
Л,М. педагогічний колектив має змогу здійснювати переорієнтацію всього
освітньо-виховного процесу з навчального на розвивальний. Вихователі користуються
сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят
та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними
педагогічними виданнями «Дошкільне виховання». Педагогам дошкільного закладу
надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахової майстерності:
самоосвіта, взаємо відвідування методичних заходів, колективні перегляди,
використання кращого досвіду вихователів нашого ЗДО, проходження курсів
підвищення кваліфікації.
Матеріально-технічна
база ЗДО.
Для створення оптимальних умов
перебування дітей в дошкільному закладі матеріально-технічна база постійно
удосконалюється і модернізується, а саме в 2024-2025 роках:
1.На виконання «Санітарного регламенту» зроблено поточний ремонт
харчоблоку,.
2.Частково пофарбовані атрибути та обладнання на вулиці.
3.Придмано новий холодильник для зберігання овочів та фруктів.
4.Придбано нову м’ясорубку.
5.Зроблено ремонт в молодшій групі «Зірочка» та придбано парти та стільці
для дітей, ігрові осередки «Перукарня» та «Лікарня».
6.Придбано пилосос для музичного залу.
7. Агрофірма Іванків в особі Мазурка Максима Олександровича подарувала
закладу 2-х місну гойдалку на майданчик та пилосос для групової кімнати.
8.Продовжено роботу по благоустрою території дошкільного закладу.
Продовжено обрізування старих дерев та висаджено нові кущі.
9.Порушено клопотання про утеплення закладу, побудову погреба.
Соціальний
захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців та педагогічних
працівників.
Згідно із Законом України «Про охорону праці» у дошкільному закладі
здійснюється робота з охорони праці й техніки безпеки, призначені відповідальні
особи з питань охорони праці, затверджені інструкції з безпеки на робочому
місці і безпеки організації життєдіяльності дітей та учасників
освітньо-виховного процесу..
За період роботи ЗДО у 2024-2025 рр нещасних випадків з дітьми під час
освітньо виховної роботи і робітниками на робочому місці не відбувалося.
Колектив бере участь у розробці та обговоренні комплексних планів щодо покращення
умов праці, санітарно-оздоровчих заходів, охорони довкілля і вживає заходів
щодо їх виконання.
При складанні річного плану роботи плануються заходи щодо організації
роботи з охорони праці, збереження життя, здоров’я дітей і працівників,
попередження дитячого та дорослого травматизму.
Забезпечено проведення первинного, періодичного та інших видів інструктажів
з техніки безпеки.
Забезпечене соціальне страхування всіх працівників від нещасних випадків,
професійних захворювань. Здійснюються виплати з фонду соціального страхування
за період тимчасової непрацездатності. Всі працівники закладу забезпечені
спецодягом в достатній кількості.
Організовано проводяться при прийомі на роботу і періодичні один раз на рік
медичні огляди працівників.
Протипожежна безпека в дошкільному навчальному закладі посідає важливе
місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено план евакуації
дітей на випадок пожежі, є 24 вогнегасників, призначено відповідальних осіб.
У листопаді та квітні були проведені «Тижні безпеки»
Щороку по завершенню «Тижня безпеки» діти узагальнюють одержанні знання у
своїх творчих роботах. Охорона життя, збереження та зміцнення фізичного та
психічного здоров’я дітей – важливе завдання дошкільної освіти.
У дошкільному закладі здійснюється соціальний захист працівників.
Між адміністрацією і трудовим колективом укладений Колективний договір.
Цей договір є нормативним актом, на
підставі якого здійснюється регулювання соціально-економічних, виробничих і
трудових відносин. Щодо соціально-трудових пільг, гарантій, компенсацій
адміністрація та орган профспілкової первинної організації забезпечують належні
умови соціального захисту працівників.
Зобов’язання адміністрації, передбачені колективним договором ретельно
виконуються. В 2024-2025 роках вчасно виплачується заробітна плата і аванс, всі педагоги отримують доплату за
вислугу років, та престижність, за складність на напруженість праці,
матеріальну допомогу на оздоровлення під час відпустки теж в повному обсязі.
Забезпечення
фізичного виховання, медичного обслуговування та організації харчування
вихованців
На виконання вимог з фізичного виховання дітей дошкільного віку, робота
велася в декількох напрямках відповідно до Законів України «Про дошкільну
освіту», «Про фізичну культуру і спорт», Положення про організацію фізичного
виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та
професійно-технічних навчальних закладах України.
Вирішенню завдань фізичного розвитку дітей в дусі відповідального ставлення
до власного здоров’я та профілактики захворюваності, сприяли:
-
Систематичне і своєчасне проведення медичних оглядів
дітей згідно наказу МОЗ України «Про удосконалення амбулаторно-поліклінічної
допомоги дітям в Україні» №434 від 29.11.2002 р.
-
Систематичне медико-педагогічне вивчення організації навчально-виховного
процесу : здійснення
постійного контролю адміністрації за дотриманням рухового режиму протягом дня
та розподілом психофізичного навантаження на заняттях з фізкультури.
Велику увагу протягом навчального року колектив дошкільного закладу приділив
формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей. Ефективність оздоровчих
заходів визначалася поєднанням комплексної інтенсивної оздоровчо-профілактичної
роботи з корекційно-педагогічними
заходами в умовах звичайного режиму життя дошкільників.
Результати роботи розглядались на виробничій нараді на педгодинах.
Серед багатьох чинників, що забезпечує необхідний рівень фізичного та
психічного розвитку дитини, одним з головних, є раціональний режим. Основним
принципом правильної організації режиму дня є його відповідність віковим,
психофізичним особливостям дошкільника. Вона обумовлена задоволенням потреб
організму у сні, відпочинку, їжі, діяльності, рухах, тому режим дня дітей
різного віку у дошкільному закладі підібраний згідно до віку дитини.
У кожній віковій групі, за результатами обстеження дітей антропометричними
вимірюваннями, наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводилось
маркування меблів, здійснювався індивідуальний підхід під час
фізкультурно-оздоровчої роботи.
Особлива увага приділялась дітям молодшого віку в період адаптації, по
забезпеченню їхньої оптимальної життєдіяльності під час перебування в дитячому
садочку – чергування освітньо-ігрової діяльності та фізкультурного дозвілля,
широке застосування сенсорних технологій, пальчикової гімнастики тощо.
Результатом цієї роботи є динаміка зниження вірусних та гострих простудних
захворювань в молодших групах.
У дні карантинів та в періоди підвищеної захворюваності в режимі дня
збільшувалась загальна тривалість перебування дітей на свіжому повітрі,
проводилась обробка спальних кімнат бактерицидними лампами.
В дошкільному закладі створювались сприятливі умови для організації
доцільного та якісного харчування.
З боку директора та медичного працівника протягом року здійснювався систематичний
контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов організації харчування.
Відповідно до графіка проводились планові та оперативні перевірки щодо
організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі. Готуючи
страви, кухар суворо дотримувався технології приготування їжі, нормативного
об’єму страв. Продукти харчування та
продовольча сировина надходили від постачальників із супровідними документами.
З боку вихователів здійснювався постійний контроль за культурою харчування
вихованців. Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової
групи.
Щотижня директором ведеться прийом громадян з особистих питань та з питань
діяльності навчального закладу, розглядаються пропозиції, зауваження, прохання
викладені батьками. Під час роботи закладу у військовий час, колектив чітко
дотримується інструкції про поводження під час повітряної тривоги, щодня
обстежується територія на наявність незнайомих та вибухонебезпечних предметів.
Немає коментарів:
Дописати коментар