Івана Купала 2022


Розвага

« Пригоди на святі Івана Купала"

Мета: Дати дітям уявлення про традиційне святкування українцями дня Івана Купала; уміння виразно розказувати  вірші напам’ять;   розвивати музично – ритмічні навички , спритність, кмітливість; збагатити дітей позитивними емоціями; формувати почуття національної свідомості, виховувати почуття любові до рідного краю.

Головні герої дорослі: Лісова Мавка, Водяник, Ведуча.

 Обладнання: Прикрашений майданчик

 Костюми Мавки та Водяника

Ставки з водою(2-3)

Рибки для гри рибалка(по кількості дітей)

Відерця для гри(2-3)

Надувні круги для естафети (2-3)

Парасолі для гри «Сонечко та дощик» (2-3)

Водяні пістолети (2-3)

Перешкоди для гри з вихователями (пластикові стаканчики – водорості) -

за кількістю вихователів.

Мильні бульбашки на кожну групу

Чарівна квітка

Бутафорське вогнище

Музичне оформлення

Трон для Водяника (за бажанням)

 Репертуар:

Загальний танок

Словесна гра

Загальний танок-гра

Гра для молодших груп «Сонечко та дощик»

Естафета «Мореплавці» (середні групи)

Гра «Рибалка» (старші групи)

Гра з вихователями «Водні перешкоди»

«Стрибання через вогнище»

«Святкове бульбашне паті»

Розвага « Пригоди на святі Івана Купала»

(для усіх вікових груп)

(усі діти збираються на майданчику. Сідають на свої місця) трек №1

Ведуча: Добрий день, усім-усім. Дуже рада бачити усіх вас з усмішками та позитивним  настроєм. А сьогодні ми зібралися не просто так. Сьогодні ми відзначаємо велике свято, яке називається «Івана - Купала» . Зараз я Вам трішки розповім про нього. У ніч з 6 на 7 липня усі святкують свято Івана Купала. Вважається, що усі річки та водойми стають цілющими. Але не тільки вода, а ще й трави, зібрані у цю ніч стають цілющими. А якщо ви, у цю ніч побачите, як цвіте квітка папороті, то вважається, що ви будете сильним та зможе розуміти мову тварин та птахів.  Ось таке цікаве  повір*я існує.  Ой, а ви мабуть, вже засиділися, та хочете швидше святкувати? (відповідь дітей) Тоді встаємо усі на веселий загальний танок!

Загальний танок    трек №2

(після таночку заходить Лісова Мавка)   трек №3

Лісова Мавка: Добрий день усім-усім! (відповідь дітей) Я не запізнилася? (відповідь дітей) Ну добре, я так до вас поспішала на святкування, що усі подарунки загубила. І кудись поділася моя чарівна квіточка..(міркує)Ну, нічого. Ми щось вигадаємо. Так, діти? (відповідь)

Ведуча: Дякуємо тобі, Лісова Мавка, що ти завітала до нас. Ми тільки почали святкувати.

Л.М.: Як чудово. Чула, що ви вже танцювали веселий таночок?Так? (відповідь)  Ну, тоді після таночку треба трішки пограти, згодні, діти? (відповідь) Зараз я буду вас питати про наше свято, а ви мені відповідати: «Так»  чи «ні». Домовились? (відповідь дітей)

Словесна гра    трек №4

В літку сніг випадає? (ні)

А Мавка на морі відпочиває? (ні)

На Івана на Купала трапляються дива? (так)

А чарівна квітка у ніч Івана Купала це ромашка? (ні)

Це свято проводиться весною? (ні)

Ми зустрічаємо свято піснею і грою? (Так)

А вода на святі стає чарівною? (Так)

Л.М.: Які ви молодці. Усе ви знаєте ті добре відповідаєте.

(Чутно музику, заходить Водяний)   трек №5

Водяний: Так-так-так, свято розпочали, а мене до себе не покликали. Ну, все, як я і очікував. (ображається)

Ведуча: Ой, Діти, хто до нас завітав? (відповідь дітей)

Л.М.: Та це ж сам Водяний, друже, привіт!!

Водяний: Не треба мені тут привіти посилати. Образився я на вас. Ось як зачарую усіх , як перетворю усіх в жабенят!

Л. М. : Ой, нетреба, не треба нікого зачаровувати! Ти, краще пограй з нами.

Водяний: Не хочу я грати! А ось ви для мене будете шоу показувати. А я подивлюся, може й не буду нікого зачаровувати.

Л.М. : Діти, розвеселимо нашого Водяника? (відповідь)

Ведуча: Звісно, наші діти залюбки пограються з Водяником. І для початку ми трішечки розімнемося.

Загальний танок-гра «Скік та скок»   трек №6

Л. М.: Ну як, впоралися діти?

Водяник: Ну, так, трішечки. Зараз я хочу почути, що ви знаєте про воду? Я ж Водяник, дуже її полюбляю. І и повинні все знати про неї. Все, слухаю вас.

Ведуча: Діти, виходьте, розкажіть нашому гостю , що ми знаємо про воду.

(виходять діти на віршики)   трек №7

1 дитина: А вода це справжнє диво! Як прожити без води?

                 З нею ми завжди щасливі, З нею в нас нема біди.

2 дитина: Є вода — ростуть рослини: Ліс, сади, рясні поля.

                Це чудово для людини. І радіє вся Земля.

3 дитина: Плавають в водичці діти, Риби у воді живуть.

                 Розцвітають в лузі квіти. І рясні дощі ідуть.

4 дитина: Кругообіг повсякчасно. На Землі вода веде.

                 Тож з водою всім прекрасно. І біди нема ніде!

 

Водяник: Ось, це вже інша справа. Мені подобається. Може і квітку вам поверну чарівну.

М.Л.: Квітку? Так це твоїх рук справа? (розлютилася)  Що ж це за свято , без чарів та сюрпризів. Негайно поверни квітку дітям!

Водяник: А ось пройдете мої завдання, може і поверну. А будеш так себе вести, у болоті її заховаю.

М.Л. : Діти, ви допоможете мені повернути нашу квітку? (відповідь)  Ну, тоді давай. Ми готові!

Водяник: Перше моє завдання для самих маленьких діточок. Знаю, що вони усі полюблять сонечко. А я дощик дуже полюбляю. Саме зараз я Вас запрошую до гри «Сонечко та дощик»

 

Гра для молодших груп «Сонечко та дощик» трек №8

Ведуча: Дякуємо дітям молодших груп. Сідайте на свої місця. Ну що, Водяник, тобі все сподобалось?

Водяник: Так, малеча мене порадувала. А тепер я хочу перевірити дітей середніх груп. Вони теж такі спритні та кмітливі?

Ведуча: Зараз наші діти усе тобі покажуть, що треба робити?

Водяник: Усі мої завдання будуть із водою. Я дуже полюбляю плавати у водоймі. Зараз пропоную вам пропливти до ставка і повернутися назад. Хочу подивитися, яка група швидше впорається. А для безпеки, кожній групі даю  надувний кольоровий круг. Круг ви будете передавати один одному під час гри. Усі зрозуміли? (відповідь дітей)

 

Естафета «Мореплавці» (середні групи)  трек №9,10

(діти стають у свої команди. Попереду ставимо 2-3 ставки (з водою). Капітану команди дається надувний круг. Завдання: надівши круг, швидше оббігти ставок та повернутися назад. Передати круг наступному учаснику. Хто швидше впорається-переміг)

Л.М.: Які спритні малюки, мені так сподобалося! А тобі, Водяник?

Водяник: Ну, теж молодці, весело було. Мені сподобалося.

М.Л.: Коли ти вже віддаси нам квітку?

Водяник: Зовсім скоро, якщо впораєтеся з останнім завданням. Зараз я хочу побачити дітей старшої групи. Є такі? (відповідь дітей)Іноді я полюбляю погратися з рибками. Я їх ловлю, а потім відпускаю. Пропоную і вам пограти у гру «Рибалка»

Гра «Рибалка» (старші групи) трек №10,11

(усі діти стають у команди. Попереду у ставки висипаються рибки за кількістю дітей у командах. Ставиться відерце для рибок.  У капітана є вудка, котру він передає наступному учаснику після того, як спіймав у відерце рибку. Хто швидше впорається, той переміг)

Ведуча: Справжні рибаки й рибачки є в нашому садочку. Молодці діти! Сідайте на свої місця.

(Водяник з Мавкою обходять , дивляться вилов)

Л.М.: Ну що, тепер усе? Усі завдання пройдені?

Водяник: Все ви пройшли, молодці, Але серед вас є ті, хто нічого і не робив. Хочу змагання з вашими вихователями. І тоді, насправді віддам вам квітку. Обіцяю.

Л.М.: Вихователі, допоможіть, виходьте! Водяник, а що треба робити?

Водяник: Ось даю вам два водні пістолети. Я дуже полюбляю цілитися у п*явок. Але ту їх немає, будуть перешкоди. Ось, такі водяні. Вам потрібно набрати води та швидше збити усі перешкоди. Одна перешкода на 1 вихователя. Згодні? (відповідь вихователів)

Гра з вихователями «Водні перешкоди» трек №12,13

(Вихователі шикуються у 2 команди. Попереду є ставок з водою та перешкоди( пластикові великі стаканчики, пофарбовані у водорості) . У капітана команди є водний пістолет. Завдання: Швидше збити усі перешкоди. На 1 вихователя 1 перешкода. )

Л.М: Як весело!! Оце свято в нас вийшло!!! Дякуємо тобі Водяничок!

Водяник: А за усі ваші старання, повертаю тобі, Мавко, чарівну квітку. Ось, роби, що хочеш..

(повертає квітку) трек №14

Л. М.: Діти, нарешті квітка у мене! Дякую вам! А ви пам’ятаєте, що квітка творить дива? (відповідь)А щоб вони насправді здійснилися, пропоную завершити наше свято стрибанням через вогнище. Водяник, допоможи мені.

(на середину майданчику виносять бутафорське вогнище. Групи шикуються один за одним-парами )   трек №14

Ведуча: Запрошуємо усі групи на святковий обряд.

«Стрибання через вогнище»  трек №15

(після того, як усі групи пройшли, сіли на свої місця)(вогнище прибирається)

Ведуча: Дуже дякуємо, шановні гості, за чудове святкування. Діти, давайте усі разом скажемо: «Дякуємо»

Водяник: Мавко, а ти чаклувати будеш?

Л.М.: Так, звісно, я вже почаклувала, подивіться, у кожного вихователя з*явилися мильні бульбашки. Я усіх запрошую на святкове бульбашне паті!!!

«Святкове бульбашне паті»  трек №16,17,18

  

 

 

 

 



 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Шановні батьки та відвідувачі! Запрошуємо Вас в чарівний світ дошкільної  освіти! Наш садочок - це територія щасливого дитинства для в...