Розвага
« Пригоди на святі Івана Купала"
Мета: Дати дітям уявлення про традиційне святкування українцями дня Івана Купала; уміння виразно розказувати вірші напам’ять; розвивати музично – ритмічні навички , спритність, кмітливість; збагатити дітей позитивними емоціями; формувати почуття національної свідомості, виховувати почуття любові до рідного краю.
Головні герої дорослі: Лісова Мавка, Водяник, Ведуча.
Костюми Мавки та Водяника
Ставки з водою(2-3)
Рибки для гри рибалка(по кількості дітей)
Відерця для гри(2-3)
Надувні круги для естафети (2-3)
Парасолі для гри «Сонечко та дощик» (2-3)
Водяні пістолети (2-3)
Перешкоди для гри з вихователями (пластикові стаканчики – водорості) -
за кількістю вихователів.
Мильні бульбашки на кожну групу
Чарівна квітка
Бутафорське вогнище
Музичне оформлення
Трон для Водяника (за бажанням)
Загальний танок
Словесна гра
Загальний танок-гра
Гра для молодших груп «Сонечко та дощик»
Естафета «Мореплавці» (середні групи)
Гра «Рибалка» (старші групи)
Гра з вихователями «Водні перешкоди»
«Стрибання через вогнище»
«Святкове бульбашне паті»
Розвага « Пригоди на святі Івана Купала»
(для усіх вікових груп)
(усі діти збираються на майданчику. Сідають на свої місця) трек №1
Ведуча: Добрий день, усім-усім. Дуже рада бачити усіх вас з усмішками та позитивним настроєм. А сьогодні ми зібралися не просто так. Сьогодні ми відзначаємо велике свято, яке називається «Івана - Купала» . Зараз я Вам трішки розповім про нього. У ніч з 6 на 7 липня усі святкують свято Івана Купала. Вважається, що усі річки та водойми стають цілющими. Але не тільки вода, а ще й трави, зібрані у цю ніч стають цілющими. А якщо ви, у цю ніч побачите, як цвіте квітка папороті, то вважається, що ви будете сильним та зможе розуміти мову тварин та птахів. Ось таке цікаве повір*я існує. Ой, а ви мабуть, вже засиділися, та хочете швидше святкувати? (відповідь дітей) Тоді встаємо усі на веселий загальний танок!
Загальний танок трек №2
(після таночку заходить Лісова Мавка) трек №3
Лісова Мавка: Добрий день усім-усім! (відповідь дітей) Я не запізнилася? (відповідь дітей) Ну добре, я так до вас поспішала на святкування, що усі подарунки загубила. І кудись поділася моя чарівна квіточка..(міркує)Ну, нічого. Ми щось вигадаємо. Так, діти? (відповідь)
Ведуча: Дякуємо тобі, Лісова Мавка, що ти завітала до нас. Ми тільки почали святкувати.
Л.М.: Як чудово. Чула, що ви вже танцювали веселий таночок?Так? (відповідь) Ну, тоді після таночку треба трішки пограти, згодні, діти? (відповідь) Зараз я буду вас питати про наше свято, а ви мені відповідати: «Так» чи «ні». Домовились? (відповідь дітей)
Словесна гра трек №4
В літку сніг випадає? (ні)
А Мавка на морі відпочиває? (ні)
На Івана на Купала трапляються дива? (так)
А чарівна квітка у ніч Івана Купала це ромашка? (ні)
Це свято проводиться весною? (ні)
Ми зустрічаємо свято піснею і грою? (Так)
А вода на святі стає чарівною? (Так)
Л.М.: Які ви молодці. Усе ви знаєте ті добре відповідаєте.
(Чутно музику, заходить Водяний) трек №5
Водяний: Так-так-так, свято розпочали, а мене до себе не покликали. Ну, все, як я і очікував. (ображається)
Ведуча: Ой, Діти, хто до нас завітав? (відповідь дітей)
Л.М.: Та це ж сам Водяний, друже, привіт!!
Водяний: Не треба мені тут привіти посилати. Образився я на вас. Ось як зачарую усіх , як перетворю усіх в жабенят!
Л. М. : Ой, нетреба, не треба нікого зачаровувати! Ти, краще пограй з нами.
Водяний: Не хочу я грати! А ось ви для мене будете шоу показувати. А я подивлюся, може й не буду нікого зачаровувати.
Л.М. : Діти, розвеселимо нашого Водяника? (відповідь)
Ведуча: Звісно, наші діти залюбки пограються з Водяником. І для початку ми трішечки розімнемося.
Загальний танок-гра «Скік та скок» трек №6
Л. М.: Ну як, впоралися діти?
Водяник: Ну, так, трішечки. Зараз я хочу почути, що ви знаєте про воду? Я ж Водяник, дуже її полюбляю. І и повинні все знати про неї. Все, слухаю вас.
Ведуча: Діти, виходьте, розкажіть нашому гостю , що ми знаємо про воду.
(виходять діти на віршики) трек №7
1 дитина: А вода це справжнє диво! Як прожити без води?
З нею ми завжди щасливі, З нею в нас нема біди.
2 дитина: Є вода — ростуть рослини: Ліс, сади, рясні поля.
Це чудово для людини. І радіє вся Земля.
3 дитина: Плавають в водичці діти, Риби у воді живуть.
Розцвітають в лузі квіти. І рясні дощі ідуть.
4 дитина: Кругообіг повсякчасно. На Землі вода веде.
Тож з водою всім прекрасно. І біди нема ніде!
Водяник: Ось, це вже інша справа. Мені подобається. Може і квітку вам поверну чарівну.
М.Л.: Квітку? Так це твоїх рук справа? (розлютилася) Що ж це за свято , без чарів та сюрпризів. Негайно поверни квітку дітям!
Водяник: А ось пройдете мої завдання, може і поверну. А будеш так себе вести, у болоті її заховаю.
М.Л. : Діти, ви допоможете мені повернути нашу квітку? (відповідь) Ну, тоді давай. Ми готові!
Водяник: Перше моє завдання для самих маленьких діточок. Знаю, що вони усі полюблять сонечко. А я дощик дуже полюбляю. Саме зараз я Вас запрошую до гри «Сонечко та дощик»
Гра для молодших груп «Сонечко та дощик» трек №8
Ведуча: Дякуємо дітям молодших груп. Сідайте на свої місця. Ну що, Водяник, тобі все сподобалось?
Водяник: Так, малеча мене порадувала. А тепер я хочу перевірити дітей середніх груп. Вони теж такі спритні та кмітливі?
Ведуча: Зараз наші діти усе тобі покажуть, що треба робити?
Водяник: Усі мої завдання будуть із водою. Я дуже полюбляю плавати у водоймі. Зараз пропоную вам пропливти до ставка і повернутися назад. Хочу подивитися, яка група швидше впорається. А для безпеки, кожній групі даю надувний кольоровий круг. Круг ви будете передавати один одному під час гри. Усі зрозуміли? (відповідь дітей)
Естафета «Мореплавці» (середні групи) трек №9,10
(діти стають у свої команди. Попереду ставимо 2-3 ставки (з водою). Капітану команди дається надувний круг. Завдання: надівши круг, швидше оббігти ставок та повернутися назад. Передати круг наступному учаснику. Хто швидше впорається-переміг)
Л.М.: Які спритні малюки, мені так сподобалося! А тобі, Водяник?
Водяник: Ну, теж молодці, весело було. Мені сподобалося.
М.Л.: Коли ти вже віддаси нам квітку?
Водяник: Зовсім скоро, якщо впораєтеся з останнім завданням. Зараз я хочу побачити дітей старшої групи. Є такі? (відповідь дітей)Іноді я полюбляю погратися з рибками. Я їх ловлю, а потім відпускаю. Пропоную і вам пограти у гру «Рибалка»
Гра «Рибалка» (старші групи) трек №10,11
(усі діти стають у команди. Попереду у ставки висипаються рибки за кількістю дітей у командах. Ставиться відерце для рибок. У капітана є вудка, котру він передає наступному учаснику після того, як спіймав у відерце рибку. Хто швидше впорається, той переміг)
Ведуча: Справжні рибаки й рибачки є в нашому садочку. Молодці діти! Сідайте на свої місця.
(Водяник з Мавкою обходять , дивляться вилов)
Л.М.: Ну що, тепер усе? Усі завдання пройдені?
Водяник: Все ви пройшли, молодці, Але серед вас є ті, хто нічого і не робив. Хочу змагання з вашими вихователями. І тоді, насправді віддам вам квітку. Обіцяю.
Л.М.: Вихователі, допоможіть, виходьте! Водяник, а що треба робити?
Водяник: Ось даю вам два водні пістолети. Я дуже полюбляю цілитися у п*явок. Але ту їх немає, будуть перешкоди. Ось, такі водяні. Вам потрібно набрати води та швидше збити усі перешкоди. Одна перешкода на 1 вихователя. Згодні? (відповідь вихователів)
Гра з вихователями «Водні перешкоди» трек №12,13
(Вихователі шикуються у 2 команди. Попереду є ставок з водою та перешкоди( пластикові великі стаканчики, пофарбовані у водорості) . У капітана команди є водний пістолет. Завдання: Швидше збити усі перешкоди. На 1 вихователя 1 перешкода. )
Л.М: Як весело!! Оце свято в нас вийшло!!! Дякуємо тобі Водяничок!
Водяник: А за усі ваші старання, повертаю тобі, Мавко, чарівну квітку. Ось, роби, що хочеш..
(повертає квітку) трек №14
Л. М.: Діти, нарешті квітка у мене! Дякую вам! А ви пам’ятаєте, що квітка творить дива? (відповідь)А щоб вони насправді здійснилися, пропоную завершити наше свято стрибанням через вогнище. Водяник, допоможи мені.
(на середину майданчику виносять бутафорське вогнище. Групи шикуються один за одним-парами ) трек №14
Ведуча: Запрошуємо усі групи на святковий обряд.
«Стрибання через вогнище» трек №15
(після того, як усі групи пройшли, сіли на свої місця)(вогнище прибирається)
Ведуча: Дуже дякуємо, шановні гості, за чудове святкування. Діти, давайте усі разом скажемо: «Дякуємо»
Водяник: Мавко, а ти чаклувати будеш?
Л.М.: Так, звісно, я вже почаклувала, подивіться, у кожного вихователя з*явилися мильні бульбашки. Я усіх запрошую на святкове бульбашне паті!!!
«Святкове бульбашне паті» трек №16,17,18
Немає коментарів:
Дописати коментар