РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ СТАНОМ НА ТРАВЕНЬ 2023/2024 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

 У період з 15.04.2023 р по 06.05.2024 р. В Іванківському  закладі дошкільної освіти всі педагоги, залучені до освітнього процесу, проводили підсумковий моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмних вимог станом на кінець 2023-2024 навчального року. 

       Для проведення цілеспрямованого і повного комплексного оцінювання рівня засвоєння програмового матеріалу згідно державного стандарту, що представляє взаємозв’язок між цінностями дошкільної освіти, напрямами освіти (змістом), процесом формування досвіду дитини в різних видах діяльності, що забезпечує освітній результат — компетентність дитини старшого дошкільного віку.

         Педагоги оцінювали досягнення за ключовими для дошкільної освіти компетентностями дитини (рухова і здоров’язбережувальна, особистісна, предметно-практична та технологічна, сенсорно-пізнавальна, логіко-математична та дослідницька, природничо-екологічна та навички, орієнтовані на сталий розвиток, ігрова, соціально-громадянська, мовленнєва, художньо-мовленнєва, мистецько-творча (художньо-продуктивна, музична, театралізована) та інші мають продовження в освітньому процесі початкової школи та протягом життя.

      Компетентності, що сформовані у дитини в різних видах діяльності за освітніми напрямами: «Особистість дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в природному довкіллі», «Гра дитини», «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини», «Дитина у світі мистецтва» створюють базу для збагачення та поглиблення змісту освіти на наступних рівнях освіти у початковій та середній школі. Для кожної вікової групи ці критерії індивідуальні, добирають їх з усіх розділів освітньої програми, узгоджуючи з освітніми напрямами нової редакції Базового компонента дошкільної освіти . Таблиці оцінювання скомпоновані відповідно до віку дитини (ранній дошкільний вік, середній дошкільний вік, старший дошкільний вік). 

           Отже, в цілому по ЗДО  маємо наступні показники моніторингу рівня освітніх досягнень вихованців.

Таблиця 1

Порівняльні якісні показники засвоєння програмних вимог
        

№ з/п

Освітні лінії

Показник на вересень 2023 р

у %

Показник на травень 2024 р

у %

Динаміка зміни +/-

1

2

3

4

5

1

Освітній напрям «Особистість дитини»

89

93

+4

2

Освітній напрям «Дитина в соціумі»

90

93

+3

3

Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»

88

93

+5

4

Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»

87

93

+6

5

Освітній напрям «Гра дитини»

91

96

+5

6

Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

91

96

+5

7

Освітній напрям «Мовлення дитини»

80

86

+6

        Протягом наступного навчального року педагогами буде проведено освітню роботу, яка буде спрямована на формування ключових компетентностей дітей.

      Особливої уваги буде надано корекційно-відновлювальній роботі  в інклюзивних групах. Необхідно продовжувати роботу над формуванням компетентностей освітньої лінії «Мовлення дитини» (фонетичної, елементів грамоти, лексичної, граматичної, діалогічної, монологічної, мовленнєвої та комунікативної). у межах виконання річних задач закладу освіти.

       Для покращення ефективності показників рівня досягнень дітей дошкільного віку педагоги працюватимуть впродовж  наступного навчального року спільно з батьками, як учасниками освітнього процесу, залучаючи їх до освітнього процесу під час різних режимних моментів з дотриманням умов адаптації дітей .

 

 

Вихователь – методист                                   Швець Л.М

Немає коментарів:

Дописати коментар

День матері

 Іванківський ЗДО "Веселка" вітає всіх матусь зі святом! Бажаємо Вам міцного здоров'я, довгих і спокійних років життя, мирного...