У період з 15.04.2023 р по 06.05.2024 р. В Іванківському закладі дошкільної освіти всі педагоги, залучені до освітнього процесу, проводили підсумковий моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмних вимог станом на кінець 2023-2024 навчального року.
Для проведення цілеспрямованого і повного
комплексного оцінювання рівня засвоєння програмового матеріалу згідно
державного стандарту, що представляє взаємозв’язок між цінностями дошкільної
освіти, напрямами освіти (змістом), процесом формування досвіду дитини в різних
видах діяльності, що забезпечує освітній результат — компетентність дитини
старшого дошкільного віку.
Педагоги оцінювали досягнення за ключовими
для дошкільної освіти компетентностями дитини (рухова і здоров’язбережувальна,
особистісна, предметно-практична та технологічна, сенсорно-пізнавальна,
логіко-математична та дослідницька, природничо-екологічна та навички,
орієнтовані на сталий розвиток, ігрова, соціально-громадянська, мовленнєва,
художньо-мовленнєва, мистецько-творча (художньо-продуктивна, музична,
театралізована) та інші мають продовження в освітньому процесі початкової школи
та протягом життя.
Компетентності, що сформовані у дитини в різних видах
діяльності за освітніми напрямами: «Особистість дитини», «Дитина в
сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в природному довкіллі», «Гра дитини»,
«Дитина в соціумі», «Мовлення дитини», «Дитина у світі мистецтва» створюють
базу для збагачення та поглиблення змісту освіти на наступних рівнях освіти у
початковій та середній школі. Для кожної вікової групи ці критерії
індивідуальні, добирають їх з усіх розділів освітньої програми, узгоджуючи з
освітніми напрямами нової редакції Базового компонента дошкільної освіти .
Таблиці оцінювання скомпоновані відповідно до віку дитини (ранній дошкільний
вік, середній дошкільний вік, старший дошкільний вік).
Отже, в цілому по ЗДО маємо
наступні показники моніторингу рівня освітніх досягнень вихованців.
Таблиця 1
Порівняльні якісні показники засвоєння програмних вимог
‘
№ з/п |
Освітні лінії |
Показник на вересень 2023 р у % |
Показник на травень 2024 р у % |
Динаміка зміни +/- |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Освітній
напрям «Особистість дитини» |
89 |
93 |
+4 |
2 |
Освітній напрям
«Дитина в соціумі» |
90 |
93 |
+3 |
3 |
Освітній
напрям «Дитина в природному довкіллі» |
88 |
93 |
+5 |
4 |
Освітній
напрям «Дитина у світі мистецтва» |
87 |
93 |
+6 |
5 |
Освітній
напрям «Гра дитини» |
91 |
96 |
+5 |
6 |
Освітній
напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» |
91 |
96 |
+5 |
7 |
Освітній
напрям «Мовлення дитини» |
80 |
86 |
+6 |
Протягом наступного навчального року педагогами
буде проведено освітню роботу, яка буде спрямована
на формування ключових компетентностей дітей.
Особливої уваги буде надано корекційно-відновлювальній
роботі в інклюзивних групах. Необхідно продовжувати роботу над формуванням компетентностей освітньої
лінії «Мовлення дитини» (фонетичної, елементів грамоти, лексичної, граматичної,
діалогічної, монологічної, мовленнєвої та комунікативної). у межах виконання
річних задач закладу освіти.
Для покращення ефективності показників рівня
досягнень дітей дошкільного віку педагоги працюватимуть впродовж
наступного навчального року спільно з батьками, як учасниками освітнього процесу,
залучаючи їх до освітнього процесу під час різних режимних моментів з дотриманням
умов адаптації дітей .
Вихователь – методист Швець Л.М
Немає коментарів:
Дописати коментар