понеділок, 15 травня 2023 р.

День сім'ї

                                                             Моя сім’я і дорога родина —

 Це тато, мама, бабця і дідусь,

Сестричка, братик і любов єдина,

І я у них також любити вчусь.

  15 травня вся країна відзначає Міжнародний день сім’ї – день наших з Вами родин.

Родина та сімейні стосунки – одні із  найважливіших речей у нашому житті. Сім’я, родина, рід… До цих головних надбань людського суспільства ми, українці, завжди ставилися й ставимося з особливою святістю та повагою. Хто ще може підтримати, втішити, допомогти, вислухати та дати слушну пораду у важких життєвих ситуаціях, як не найрідніші люди. Хто щиро розділить радість у моменти щастя, як не близькі та кохані. Тож не дивно, що прийнято відзначати таке чудове свято!

        До  Міжнародного  дня сім’ї педагоги нашого закладу провели з дітками тематичні бесіди. Діти малювали, аплікували, гралися в сюжетно – рольові ігри. Всім було надзвичайно цікаво.

У Міжнародний день сім’ї Іванківське ЗДО "Веселка" бажає всім берегти свої сімейні вогники, свої рідних! Нехай у кожній сім’ї буде мир та злагода, а це свято стане для кожного з нас продовженням великого сімейного щастя і вагомих досягнень для кожної сім’ї.

Від щирого серця бажаємо всім родинам міцного здоров’я, щастя, добра, достатку, родинної злагоди та благополуччя.








Немає коментарів:

Дописати коментар

Великдень

  Сьогодні в нашому садочку пройшов великодній майстер-шеф. Діти з задоволенням приймали участь у змаганнях, співали пісні, розповідали вірш...